...pust...


Dagen har varit låååång idag...Svea är inne i nån konstig tillväxtperiod..vill inte sova på dagarna alls och är jättegnällig. Sen vill hon äta hela tiden. Jag var som en trasa när Calle kom hem från jobbet..sååå trött och grinig. Har inte ätit lunch idag så stressigt har det varit, Enda stunden som var lugn var på BVC när jag var och vägde henne...gått upp till 6310g så hon är stor våran "lilla" tjej...

Fotona kom idag också...såååå underbart fina. Fixade väggen ovanför skrivbordet blev superfint.
Hallen är nästan färdig nu också...blev fint. Bilder kommer.
Lådorna till garderoben är också inköpta så nu är lägenheten i princip helt färdig. Nu ska vi börja vara sociala jag och Calle..bjuda in folk på middag..det är på tiden!

Diskuterade Sveas dop idag också så nu är alt bortsett maten planerad...
Lilla Svea..dop...tiden går så snabbt..

Svea Märtha Maria ska du heta....

Ska samtala med läkaren om min arm imorgon också..har fortfarande ont...och jag får ju liksom ingen tid att vila hemma.Vi får se vad läkaren säger...

Köpte fina kläder till dopet idag en underbar klänning vit stickad och ett par byxor med fot också vita stickade...lilla Svea vad fin du kommer vara...Puss. Mamma älskar dig!

Nä nu ska jag krypa upp hos Calle och mysa lite...

Tills nästa gång. Tada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0