....lite deppig...

.....Vaknade med ont i armen igen idag....Hade verkligen hoppats på att det skulle bli bättre men nepp...Fasen vad deppig man blir. Ska ändå försöka ta mig ner till stan för att köpa kort som vi ska skicka ut som tack till de som grattat oss när Svea föddes..

Har egentligen tvättid idag men som det känns nu får det vänta tills en annan dag...

Precis bytt på lilla Svea...hon fick ha på sig de fina P.O.P kläderna jag köpte innan hon föddes..med gula elefanter så underbart söta, de är lite stora fortfarande dock men då har hon ju och växa i....

Nepp nu ska jag försöka göra iordning mig så jag och Svea kan ta oss ned på stan....Tada!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0